Język angielski w hotelarstwie i gastronomii

Zakres szkolenia

Na specjalistyczne szkolenie zapraszamy barmanów, kelnerów i recepcjonistów. W trakcie intensywnych zajęć nauczą się Państwo, jak profesjonalnie obsłużyć anglojęzycznego gościa. Wprowadzane zwroty i terminologia umożliwią Państwu witanie gości, uzyskiwanie i udzielanie informacji, prowadzenie rozmowy telefonicznej, przyjmowanie rezerwacji, napisanie krótkiej wiadomości e-mail, czy listu, radzenie sobie z prośbami, skargami, wypełnianie formularzy. Kluczowe umiejętności językowe kształtowane będą poprzez różnorodne realistyczne zadania i zintegrowane ćwiczenia uwzględniające specyfikę pracy w branży. Szkolenie skierowane jest do osób, które posiadają podstawową znajomość języka angielskiego lub zamierzają dopiero rozpocząć jego naukę.

Zapytaj o ofertę

Zadzwoń 602 243 808  lub skorzystaj z formularza

Metodyka zajęć

Szczególny nacisk podczas szkolenia kładziemy na kształtowanie umiejętności komunikacyjnych. Doskonalone są głównie: wypowiedzi ustne, rozumienie tekstów ze słuchu i słownictwo specjalistyczne.
Stosujemy różnego rodzaju metody aktywizujące.

Organizacja szkolenia

Specjalistyczne szkolenia językowe organizujemy wyłącznie w formie „at-home training” (szkolenie w miejscu pracy). Dla każdego zlecenia opracowujemy optymalny szczegółowy program zajęć. W tym celu analizujemy oczekiwania i potrzeby potencjalnego zleceniodawcy oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.

Ramowa tematyka szkolenia

  • zwroty grzecznościowe niezbędne w obsłudze gościa
  • przedstawianie siebie i innych
  • prowadzenie rozmów telefonicznych
  • przyjmowanie zamówień i rezerwacji
  • opisywanie dań i napojów
  • przedstawianie rachunku
  • radzenie sobie z „trudnym” klientem
  • umawianie spotkań, uzgadnianie terminów
  • wydawanie poleceń i wskazówek
  • udzielanie wyjaśnień
  • redagowanie faksów, listów, powiadomień, notatek
  • oprowadzanie gości po firmie i po mieście

 

Szkolenie prowadzą

Specjalnie dla Państwa starannie dobraliśmy lektorów. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych lingwistów z doświadczeniem.

Proponujemy Państwu również szkolenia na poziomie średniozaawansowanym.

 

Fiszka informacyjna

Język angielski w hotelarstwie i gastronomii

W tym miejscu przedstawiliśmy Państwu jedynie wstępne informacje na temat tego, co możemy zaoferować w zakresie szkoleń językowych.

Dla każdego zlecenia opracowujemy indywidualną ofertę, zawierającą szczegółowy, optymalny program zajęć. W tym celu analizujemy wraz z potencjalnym zleceniodawcą oczekiwania i zakładane efekty, jakie ma przynieść szkolenie oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.

  • Ustalenie konkretnego terminu szkolenia pozostawiamy do wyboru i uzgodnienia przez Zamawiającego, starając się za każdym razem maksymalnie dostosować do postawionych wymagań.
  • Pracujemy według autorskich, ustalonych procedur, które wytyczają jakość naszych szkoleń zamkniętych.

 

Zapraszamy do kontaktu z nami i konsultacji na temat szkolenia „Język angielski w hotelarstwie i gastronomii”. Chętnie przygotujemy dla Państwa odpowiednią ofertę szkolenia.

 

Zapytaj o ofertę

 

    Zadzwoń tel. 602 243 808

    lub napisz wiadomość:

    Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.

    Klauzula informacyjna

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:

    • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr Tomasz Kołodziej z siedzibą w Świeciu, ul. Kiepury 30, 86-105 Świecie, kontakt: daneosobowe@cedeka.pl;

    • podanie danych jest dobrowolne;

    • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych i w celach marketingu bezpośredniego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz art. 2 i 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1219 z późn. zm.);

    • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia;

    • posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody;

    • odbiorcą danych, poza Administratorem, są podmioty z nim współpracujące, które zapewniają wsparcie techniczne dla wewnętrznych systemów IT;

    • od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tj. 25 maja 2018 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;