Szkolenie dla kelnerów

Miejsca i terminy szkoleń:

Łódź, nabór ciągły

Miejsce szkolenia: Łódź

Czas trwania szkolenia: 3 dni (30 godz. dydaktycznych)

Godziny zajęć:
Dzień I:   11:00 – 18:00
Dzień II: 8:00 – 17:00
Dzień III: 8:00 – 15:00

Cena szkolenia: 880 zł za osobę

Obejmuje:

  • uczestnictwo w zajęciach
  • 3 obiady
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe i materiały do zajęć praktycznych
  • certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w języku polskim i angielskim)
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu

Zapewniamy specjalny rabat:

  • przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby,
  • dla absolwentów innych szkoleń realizowanych przez Centrum Doskonalenia Kadr CeDeKa.
Zgłoszenie firmoweOsoba indywidualna

    Dane zgłaszającego

    Dane firmy

    Dane do faktury - jeśli inne niż dane firmy

    Dane uczestnika 1

    Data urodzenia
     
    Dane uczestnika 2

    Data urodzenia
     
    Dane uczestnika 3

    Data urodzenia
     
    Dane uczestnika 4

    Data urodzenia
     
    Dane uczestnika 5

    Data urodzenia
     

    Wysyłając formularz potwierdzasz:

    • Przesłanie wypełnionego formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem uczestnictwa w szkoleniu i zostaje przez nas potwierdzone telefonicznie lub pisemnie.
    • Organizator ma prawo odwołać każde szkolenie, na które nie wpłynie zakładana minimalna ilość zgłoszeń; w przypadku odwołania szkolenia z winy organizatora, wpłacona należność za szkolenie zostaje zwrócona.
    • Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr do celów związanych z organizacją szkoleń - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami).
    • Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną.
    * Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego.
    Zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U z 2017 poz.1219 z późn. zm.) wyrażam dobrowolną zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr na podany przeze mnie powyżej adres e-mail.

    * Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

    Klauzula informacyjna

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:

    • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr Tomasz Kołodziej z siedzibą w Świeciu, ul. Kiepury 30, 86-105 Świecie, kontakt: daneosobowe@cedeka.pl;
    • podanie danych jest dobrowolne;
    • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych i w celach marketingu bezpośredniego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz art. 2 i 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1219 z późn. zm.);
    • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia;
    • posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody;
    • odbiorcą danych, poza Administratorem, są podmioty z nim współpracujące, które zapewniają wsparcie techniczne dla wewnętrznych systemów IT;
    • od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tj. 25 maja 2018 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

     

      Dane uczestnika

      Data urodzenia

      Wysyłając formularz potwierdzasz:

      • Przesłanie wypełnionego formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem uczestnictwa w szkoleniu i zostaje przez nas potwierdzone telefonicznie lub pisemnie.
      • Organizator ma prawo odwołać każde szkolenie, na które nie wpłynie zakładana minimalna ilość zgłoszeń; w przypadku odwołania szkolenia z winy organizatora, wpłacona należność za szkolenie zostaje zwrócona.
      * Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego.
      Zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U z 2017 poz.1219 z późn. zm.) wyrażam dobrowolną zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr na podany przeze mnie powyżej adres e-mail.

      * Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

      Klauzula informacyjna

      Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:

      • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr Tomasz Kołodziej z siedzibą w Świeciu, ul. Kiepury 30, 86-105 Świecie, kontakt: daneosobowe@cedeka.pl;
      • podanie danych jest dobrowolne;
      • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych i w celach marketingu bezpośredniego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz art. 2 i 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1219 z późn. zm.);
      • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia;
      • posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody;
      • odbiorcą danych, poza Administratorem, są podmioty z nim współpracujące, które zapewniają wsparcie techniczne dla wewnętrznych systemów IT;
      • od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tj. 25 maja 2018 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

       

      Cel szkolenia:

      Pogłębienie wiedzy i podniesienie umiejętności w zakresie obsługi konsumenta w zakładach gastronomicznych, a także podczas wszelkiego rodzaju konferencji, targów, bankietów, czy przyjęć okolicznościowych. W procesie szkoleniowym zwracamy szczególną uwagę na kształtowanie zasad etyki i kultury zawodowej, prawidłowych postaw, nawyków, sposobu komunikowania się i reagowania na życzenia konsumenta.

      Metodyka szkolenia:

      • Część teoretyczna – wykład z elementami konwersatorium
      • Część praktyczna – prezentacja, ćwiczenia

      Program szkolenia:

      Sylwetka kelnera
      Kultura pracy
      Etyka zawodu
      Organizacja pracy kelnera
      Stanowisko pracy
      Zasady współpracy z pozostałymi działami
      Formy i techniki obsługi gościa
      Technika przenoszenia naczyń i tac
      Przygotowanie stołu do podawania posiłku
      Podawanie potraw
      Podawanie napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych gorących i zimnych
      Pozostałe funkcje kelnera
      Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
      Kelner jako “sprzedawca”
      Skuteczna komunikacja z gościem
      Psychologiczne aspekty obsługi gości
      Specyfika postaw poszczególnych typów gości
      Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych