Doskonały Recepcjonista – szkolenie dla pracowników recepcji

… bo nigdy nie ma drugiej szansy, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie na gościu

Praca w hotelu polega przede wszystkim na świadczeniu usług przez ludzi dla ludzi. Recepcja określana często jako „serce” hotelu jest miejscem zwykle pierwszego kontaktu z gościem. Odpowiednio przygotowany, profesjonalny personel recepcyjny, który potrafi sprostać potrzebom i oczekiwaniom gości, dbając jednocześnie o interesy i wizerunek hotelu stanowi zatem podstawę do wdrożenia systemu zarządzania jakością usług. Systemu, który w polskim hotelarstwie stał się powszechnie oczekiwanym, wręcz niezbędnym.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i praktycznych pozwoli na doskonalenie umiejętności obsługi gościa, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy, wyrobienie poczucia etyki i estetyki zawodowej, zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych.

SZKOLENIE SZCZEGÓLNIE POLECAMY DLA:

Na szkolenie szczególnie zapraszamy pracowników działów recepcji oraz rezerwacji w obiektach hotelowych. Mogą w nim uczestniczyć również kierownicy, menadżerowie, właściciele pragnący pogłębić swoją wiedzę nt. standardów pracy w recepcji, a także osoby rozpoczynające karierę w hotelarstwie.

METODYKA ZAJĘĆ:

Wykład, konwersatorium, ćwiczenia, scenki rodzajowe.

Program szkolenia:

  1. Rola i znaczenie recepcji w hotelu
    • recepcja – dział tworzący początkową i często jedyną opinię o hotelu
    • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
    • osoba recepcjonisty
      • wymagania pracodawcy – kwalifikacje, niezbędna wiedza, pożądane umiejętności
      • wygląd zewnętrzny, umundurowanie
      • standardy i wzorce zachowań
  2. Prawidłowa organizacja pracy w recepcji
    • wieloobowiązkowość pracowników recepcji – podział na stanowiska
    • zasady współpracy z pozostałymi działami
    • prowadzenie dokumentacji
      • ewidencja – wymogi prawne obowiązku meldunkowego
      • dokumenty i formularze obowiązujące w recepcji – prawidłowy obieg
      • formułowanie pism oficjalnych wysyłanych listem, faksem, mailem
    • rezerwacja – organizacja działu lub realizacja przez recepcję
      • dostępność do oferty hotelu – kanały i źródła rezerwacji
      • rezerwacje wstępne, zapytania i rezerwacje właściwe
      • rezerwacje gwarantowane i niegwarantowane
      • system prowizji i rabatów, prawo do zniżek, programy lojalnościowe
    • realizacja usług dodatkowych
  3. Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
  4. Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych
    • charakterystyka typów i profili psychologicznych
    • charakterystyka potrzeb gościa
    • zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
    • pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji gości – reklamacje, interwencje
    • stosowanie technik pracy i rozmowy z gościem zadowalających obie strony
    • “granice ustępstw”
    • techniki sugestywnej sprzedaży
  5. Etyka w zawodzie
  6. Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim
    • obowiązki hotelu wynikające z Kodeksu Cywilnego, dotyczące rzeczy wniesionych do hotelu

Miejsca i terminy szkoleń, zgłoszenie:

Łódź, nabór ciągły

Cena szkolenia: 690 zł za osobę

obejmuje:
          • uczestnictwo w zajęciach
          • 2 obiady
          • przerwy kawowe
          • skrypt zawierający wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych
          • certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w języku polskim i angielskim)
          • pomoc i konsultacje po szkoleniu
Cena szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem i 2 obiadami: 860 zł za 1 osobę
Cena szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem, 2 obiadami i 1 kolacją: 890 zł za 1 osobę
Uczestnikom szkolenia oferujemy zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych z łazienką, TV, telefonem. W kompleksie hotelowym do dyspozycji pozostają: restauracja, parking.
 

Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 godzin)

Miejsce szkolenia: Łódź, Hotel (Dokładny adres hotelu zostanie przekazany zarejestrowanym uczestnikom, najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.)

Zgłoszenie firmoweOsoba indywidualna

    Dane zgłaszającego

    Dane firmy

    Dane do faktury - jeśli inne niż dane firmy

    Dane uczestnika 1
    Dane uczestnika 2
    Dane uczestnika 3
    Dane uczestnika 4
    Dane uczestnika 5

    • Przesłanie wypełnionego formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem uczestnictwa w szkoleniu i zostaje przez nas potwierdzone telefonicznie lub pisemnie.
    • Organizator ma prawo odwołać każde szkolenie, na które nie wpłynie zakładana minimalna ilość zgłoszeń; w przypadku odwołania szkolenia z winy organizatora, wpłacona należność za szkolenie zostaje zwrócona.
    * Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego.
    Zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U z 2017 poz.1219 z późn. zm.) wyrażam dobrowolną zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr na podany przeze mnie powyżej adres e-mail.

    * Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

    Klauzula informacyjna

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:

    • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr Tomasz Kołodziej z siedzibą w Świeciu, ul. Kiepury 30, 86-105 Świecie, kontakt: daneosobowe@cedeka.pl;
    • podanie danych jest dobrowolne;
    • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych i w celach marketingu bezpośredniego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz art. 2 i 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1219 z późn. zm.);
    • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia;
    • posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody;
    • odbiorcą danych, poza Administratorem, są podmioty z nim współpracujące, które zapewniają wsparcie techniczne dla wewnętrznych systemów IT;
    • od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tj. 25 maja 2018 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

     

      Dane uczestnika

      Data urodzenia

      Wysyłając formularz potwierdzasz:

      • Przesłanie wypełnionego formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem uczestnictwa w szkoleniu i zostaje przez nas potwierdzone telefonicznie lub pisemnie.
      • Organizator ma prawo odwołać każde szkolenie, na które nie wpłynie zakładana minimalna ilość zgłoszeń; w przypadku odwołania szkolenia z winy organizatora, wpłacona należność za szkolenie zostaje zwrócona.
      * Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego.
      Zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U z 2017 poz.1219 z późn. zm.) wyrażam dobrowolną zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr na podany przeze mnie powyżej adres e-mail.

      * Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

      Klauzula informacyjna

      Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:

      • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr Tomasz Kołodziej z siedzibą w Świeciu, ul. Kiepury 30, 86-105 Świecie, kontakt: daneosobowe@cedeka.pl;
      • podanie danych jest dobrowolne;
      • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych i w celach marketingu bezpośredniego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz art. 2 i 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1219 z późn. zm.);
      • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia;
      • posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody;
      • odbiorcą danych, poza Administratorem, są podmioty z nim współpracujące, które zapewniają wsparcie techniczne dla wewnętrznych systemów IT;
      • od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tj. 25 maja 2018 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;