Sprzedaż i marketing usług hotelowych

Miejsca i terminy szkoleń, zgłoszenie:

Łódź, nabór ciągły

Cena szkolenia: 690 zł za osobę

obejmuje:
  • uczestnictwo w zajęciach
  • 2 obiady
  • przerwy kawowe
  • skrypt zawierający wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych
  • certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w języku polskim i angielskim)
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem i 2 obiadami: 840 zł za 1 osobę
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem, 2 obiadami i 1 kolacją: 870 zł za 1 osobę
Uczestnikom szkolenia oferujemy zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach dwuosobowych z łazienką, TV-Sat, telefonem. W kompleksie hotelowym do dyspozycji pozostają: restauracja, bar, parking.
 

Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 godzin)

Miejsce szkolenia: Łódź, Hotel (Dokładny adres hotelu zostanie przekazany zarejestrowanym uczestnikom, najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.)

Zgłoszenie firmoweOsoba indywidualna

    Dane zgłaszającego

    Dane firmy

    Dane do faktury - jeśli inne niż dane firmy

    Dane uczestnika 1

    Dane uczestnika 2

    Dane uczestnika 3

    Dane uczestnika 4

    Dane uczestnika 5

    • Przesłanie wypełnionego formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem uczestnictwa w kursie i zostaje przez nas potwierdzone telefonicznie lub pisemnie.

    • Organizator ma prawo odwołać każdy kurs, na który nie wpłynie zakładana minimalna ilość zgłoszeń. W przypadku odwołania kursu z winy organizatora, wpłacona należność za kurs zostaje zwrócona.

    * Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego.

    Zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U z 2017 poz.1219 z późn. zm.) wyrażam dobrowolną zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr na podany przeze mnie powyżej adres e-mail.

    * Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

    Klauzula informacyjna

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:

    • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr Tomasz Kołodziej z siedzibą w Świeciu, ul. Kiepury 30, 86-105 Świecie, kontakt: daneosobowe@cedeka.pl;

    • podanie danych jest dobrowolne;

    • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych i w celach marketingu bezpośredniego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz art. 2 i 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1219 z późn. zm.);

    • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia;

    • posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody;

    • odbiorcą danych, poza Administratorem, są podmioty z nim współpracujące, które zapewniają wsparcie techniczne dla wewnętrznych systemów IT;

    • od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tj. 25 maja 2018 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

     

      Dane uczestnika

      Data urodzenia

      Wysyłając formularz potwierdzasz:

      • Przesłanie wypełnionego formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem uczestnictwa w kursie i zostaje przez nas potwierdzone telefonicznie lub pisemnie.

      • Organizator ma prawo odwołać każdy kurs, na który nie wpłynie zakładana minimalna ilość zgłoszeń. W przypadku odwołania kursu z winy organizatora, wpłacona należność za kurs zostaje zwrócona.

      * Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego.

      Zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U z 2017 poz.1219 z późn. zm.) wyrażam dobrowolną zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr na podany przeze mnie powyżej adres e-mail.

      * Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

      Klauzula informacyjna

      Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:

      • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CEDEKA Centrum Doskonalenia Kadr Tomasz Kołodziej z siedzibą w Świeciu, ul. Kiepury 30, 86-105 Świecie, kontakt: daneosobowe@cedeka.pl;

      • podanie danych jest dobrowolne;

      • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych i w celach marketingu bezpośredniego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz art. 2 i 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1219 z późn. zm.);

      • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia;

      • posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody;

      • odbiorcą danych, poza Administratorem, są podmioty z nim współpracujące, które zapewniają wsparcie techniczne dla wewnętrznych systemów IT;

      • od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tj. 25 maja 2018 r. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

       

      Cel szkolenia:

      Pogłębienie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu aktualnych form marketingu i sprzedaży usług oferowanych przez firmy hotelarsko-gastronomiczne.

      Metodyka zajęć:

      Mini wykład, prezentacja, dyskusja kierowana, analiza przypadków, warsztaty.

      Ramowy program szkolenia:

       
      1. Marketing internetowy – nieograniczone miejsce promocji.
      2. Firmowa strona internetowa czyli jak się pokazać.
      3. Nasza strona lepsza od innych – jak wzbudzać zainteresowanie i zaufanie internautów.
      4. Statystyki – poznaj potencjalnych klientów Twojego hotelu.
      5. Wyszukiwarka internetowa jako podstawowe narzędzie internautów.
      6. Reklama w Interencie.
      7. Portale branżowe – najlepiej w rodzinie.
      8. Portale społecznościowe jako medium nowoczesnego marketingu.
      9. Urządzenie mobilne a Interenet – popularność rośnie z każdym dniem.
      10. Internetowy system rezerwacji – niezbędny moduł na stronie każdego nowoczesnego hotelu.