skrypt zawierający wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych
certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w języku polskim i angielskim)
pomoc i konsultacje po szkoleniu
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem i 2 obiadami: 840 zł za 1 osobę
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem, 2 obiadami i 1 kolacją: 870 zł za 1 osobę
Uczestnikom szkolenia oferujemy zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach dwuosobowych z łazienką, TV-Sat, telefonem. W kompleksie hotelowym do dyspozycji pozostają: restauracja, bar, parking.
Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 godzin)
Miejsce szkolenia: Łódź, Hotel (Dokładny adres hotelu zostanie przekazany zarejestrowanym uczestnikom, najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.)
Zgłoszenie firmoweOsoba indywidualna
Cel szkolenia:
Pogłębienie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu aktualnych form marketingu i sprzedaży usług oferowanych przez firmy hotelarsko-gastronomiczne.
Metodyka zajęć:
Mini wykład, prezentacja, dyskusja kierowana, analiza przypadków, warsztaty.
Ramowy program szkolenia:
Marketing internetowy – nieograniczone miejsce promocji.
Firmowa strona internetowa czyli jak się pokazać.
Nasza strona lepsza od innych – jak wzbudzać zainteresowanie i zaufanie internautów.